בחירת תקליטן לאירוע


כל הארץ תקליטנים תקליטנים וכולם עושים גלים גלים. בחירת תקליטן היא צעד חשוב ביותר בתכנון החתונה לאור תפקידו הקריטי באופי החתונה ובאווירה שתהיה בה. בואו קראו איך בוחרים תקליטן חתונה מהאגדות, שיתאים בדיוק למה שאתם מחפשים.

המטרה הראשונה והראשית בכל חתונה – שמייייחחחחח!!!!!!! לעשות שמח על רחבת הריקודים- זה מה שכל חתן וכלה רוצים וחולמים. כדי שיהיה שמח צריך שיהיו כמה שיותר אנשים על רחבת הריקודים כמה שיותר זמן. אין משהו שובר לב יותר ממראה של זוג מתחתן מוקף בקומץ קטן של חברים שעושים טובה שהם מנענעים את האגן... כדי שזה לא יקרה לכם קראו את מה שיש לנו לומר.

לשמור את הרחבה מלאה

כדי להבטיח רחבת ריקודים מלאה יש להקפיד על מספר כללים- לבחור אולם אירועים עם רחבה בגודל המותאם למספר הרוקדים הפוטנציאליים. אם אינכם זוג צעיר עם מלא מלא חברים זורמים עדיף שתבחרו אולם עם רחבת ריקודים קומפקטית שתראה מלאה ושמחה בקלות. בנוסף חשוב ביותר להזרים כמויות של אלכוהול משובח שיהיה זמין, טעים ונגיש- ככל שיהיו יותר שיכורים, יהיה יותר שמח. העצה האחרונה קשורה לבחירת התקליטן- תקליטן, אחרי החתן והכלה הוא האדם החשוב ביותר באירוע. הוא זה שהכי ישפיע על מדד השמחה באותו ערב ועל כמות הרקדנים ברחבה.

דרוש דיג'יי איכותי

החיפוש אחר תקליטן איננו פשוט. איך עושים זאת? על ידי מילוי הכללים הבאים:

היכרות- בחרו תקליטן שרקדתם באירוע שהוא תקלט בו, אספו המלצות מחברים ומכרים, בקרו באירועים שונים ותתרשמו מהמקצועיות של התקליטן, מהאופן בו הוא זורם עם בני הזוג, זורם עם הקהל, ממלא את הרחבה, מקפיץ את הרוקדים, עובר בין שירים וקשוב למתרחש על הרחבה. תתרשמו ממנו ומהמקצועיות שלו ותסיקו מסקנות.

כימיה- בחרו רק תקליטן "בראש שלכם". מי שאוהב פסדובלה וסלסה לא יכול לבחור תקליטן שיש לו קעקוע של אייל גולן על הכתף. וודאו שאתם טיפוסים דומים, עם אותו ראש ואותה חיבה לסגנון מוסיקה ואווירה.

תיאום ציפיות- וודאו כי התקליטן הוא מישהו קשוב ואמפתי שאפשר לדבר איתו, שהוא מקשיב לכם ומכבד את דעתכם. תפגשו איתו טרם החתונה למספר פגישות והגדירו איתו מראש כמה שיותר פרטים- שיר כניסה, שיר חופה, שיר אחרי החופה, שיר הסלואו, שירים בקבלת פנים ושירים ברחבת הריקודים. הזכירו לו לכבד את דעתכם ולזרום עם בקשותיכם ועם האורחים שלכם. הגדירו איתו מראש מי מבין האורחים יכול לבקש שירים מיוחדים ומי לא.

גלו גמישות- תקליטן איכותי ומנוסה לחתונות יודע לתמרן לפי צרכי הזוג וצרכי האירוע. ככל שתקדימו להבין שהדיג'יי רוצה להרים את האירוע ולהקפיץ את האורחים והוא לא בהכרח נגדכם תמנעו מעצמכם תסכול ורגשות קשים. תקליטן שישמע מהזוג שהוא לא רוצה שירים מסויימים אבל יזהה שדווקא השירים האלה ממלאים את הרחבה ומרקידם את האורחים ישים את השירים ואתם תצטרכו להבין ולסלוח. אחרי הכל לכולכם מטרה משותפת- שיהיה פה שמח, לא?

מגוון- ככל שלתקליטן יהיה יותר שפע ומגוון של תקליטים וככל שישלוט יותר במוסיקה בכלל ובמוסיקה שאתם אוהבים בפרט כך ייטב. כמו כן, שווה לברר כמה זמן התקליטן בשוק ומה מידת הנסיון שלו, שהרי כבר נאמר אין חכם כבעל נסיון... ובהשאלה- אין מצויין כתקליטן וותיק ומנוסה.

ציוד- תקליטן עם ציוד משוכלל ומתקדם הוא, לרוב, תקליטן מנוסה ו"שווה".

תקציב- בחרו תקליטן שדורש תשלום שאתם יכולים לעמוד בו; סכמו מראש את אופן התשלום ואת מועדיו ונסחו הפרטים בחוזה חתום.

חוזה בכתב- בנוסף לענין התשלום הסדירו בכתב כמה שיותר פרטים רלוונטיים. כך, למשל חשוב להסכים ולכתוב מהי שעת ההגעה, עד איזה שעה הוא מוכן להשאר ולהרקיד את האורחים, מה הגיבוי שלו במידה ולא יוכל להגיע, עם איזה ציוד הוא מגיע ועוד. ובכלל- עדיף כמה שיותר סיכומים בכתב כדי למנוע אי הבנות או חילוקי דעות.

תקליטן או להקה- חלק מהזוגות מעדיפים להקה על פני תקליטן או שילוב של שניהם. תפעלו לפי מה שבא לכם וגם בבחירת להקה הקפידו על מגבלות התקציב וודאו כימיה ותיאום ציפיות. בכל מקרה תפגישו בין הלהקה לבין הדיג'יי וודאו שהם יוכלו לעבוד יחד.

המלצה אחרונה- תשתחררו ותיהנו מכל רגע, הולך להיות שמח!!!