מתנה מקורית לאירועים - מה אפשר לקנות למי שיש לו כבר הכל???

דווקא לאנשים שאנחנו הכי אוהבים, הכי קשה למצוא מתנה מקורית, כזו שתהיה אישית ועדכנית, שכיף להסתכל בה גם עוד 10 שנים. אלבום מעוצב הוא מתנה שכזו, והוא מתאים כמתנה לחתונה או לבר מצווה, וגם מתנה מקורית ליום הולדת.

ימי הולדת הם עניין מבאס אם אתה לא חתן השמחה כמובן, והצורך האינסופי במתנות מקוריות הביא אותי לערוך חיפוש קצר במרחבי האינטרנט בנושא. מה שהקסים אותי במתנה המקורית הזו היא הפשטות והייחודיות. לא היה לי ספק שאף אחד לא יביא מתנה שכזו, וזה חשוב מאוד כשמדובר באדם אהוב במיוחד. מאותה סיבה אגב, חזרתי לשם כשאחותי התחתנה, ורציתי לתת לה משהו מיוחד ואישי כ מתנה לחתונה.

כמה פשוט, ככה מבריק-
אולי כדאי שנחזור להתחלה, לשיטוטים שלי ברשת. בחיפוש אחר המתנה המושלמת מצאתי אלבומים מעוצבים מדהימים. הם כל כך יפים וייחודיים שלא יכולתי להתאפק והזמנתי גם לי אחד, סתם ככה שיהיה. האמת שאלבום מעוצב שכזה הוא מתנה מקורית, אישית, ומקסימה, המתאימה כמעט לכל אירוע: חתונה, בר או בת מצווה, ובעיקר יומולדת לאדם מבוגר. באלבום כזה אפשר לסכם תקופה (עבור עמית לעבודה שעוזב), להיזכר ברגעים מאושרים ומרגשים, ולהעניק מזכרת מקסימה לאדם אהוב.

מתנה לחתונה-
לאחר שרכשתי אלבום מעוצב שכזה לעצמי, נזכרתי בו כשפניתי לקנות מתנה לאחותי הצעירה שהתחתנה. כשמישהו קרוב אליך ממש מתחתן קשה מאוד למצוא מתנה הולמת. מצד אחד אנחנו רוצים מתנה מקורית, מצד שני מתנה אישית וכזו שייהנו ממנה. נזכרתי באלבום המעוצב אחרי שיחה עם אחותי. היא הזכירה לי שבמהלך החתונה יש צוות שלם של צלמים, ואלבומי ענק של האירוע נערכים על ידם ומגיעים לזוג המאושר, אך דווקא את הרגעים המקדימים- מדידת השמלה בפעם הראשונה, בחירת הטבעות, הריבים, המשברים והשיאים שמלווים כל חתונה אינם מונצחים באלבומים אלו. אז לקחתי יוזמה והתחלתי לצלם את כל החודשים הקודמים לחתונה, רכשתי אלבום מעוצב שכזה וסידרתי בו את כל התמונות. התוצאה- המתנה המושלמת לחתונה.

מיותר לציין שאחותי מאוהבת באלבום. הוא שונה ומיוחד, והוא אישי.

מאז קניתי הרבה אלבומים שכאלו, למגוון של אירועים. הם תמיד היו המתנה הכי מקורית בחדר, ואני זכיתי לתשבחות על החשיבה שהושקעה בהם, כשלמעשה כל מה שעשיתי הוא לגלות אותם ברשת.

רעיונות נוספים למתנות מקוריות תמצאו פה