מעבר דירה בזול

מעבר דירה הוא אחד האתגרים הגדולים בחיים, ועומד באותו המקום עם בחירת בן או בת זוג, הסבת מקצוע, ולעיתים גם אתגר ארוחות החג המשפחתיות. ובכל זאת, כל ישראלי ממוצע עובר 5 דירות בחייו – פעם עם ההורים, פעם לדירת הרווקים, פעם עם החברה ופעמיים עם האישה והילדים.

כדי להצליח באתגר בצורה החלקה והזולה ביותר, יצרנו את המדריך הקצר הזה שייתן לכם את כל הטיפים שאתם צריכים בכדי לחסוך בהוצאות הגדולות של המעבר. אנו ממליצים לקרוא בעיון, לרשום לעצמכם בנקודות, ולצאת לדרך.

מעבר דירה חכם, פשוט וזול:

נתחיל מלמעלה, עם האלמנט היקר ביותר של מעבר הדירה, והוא לרוב הובלת הציוד והריהוט. הפיתרון הזול והפשוט ביותר הוא להשכיר רכב מסחרי, ולחסוך כך כמה מאות שקלים. כדי לעשות זאת צריך או דירה עם מעט רהיטים, או זמן פנוי ואנרגיה, או כמה חברים טובים שאוהבים לעזור. שילוב של שלושתם יהפוך את המעבר לזול, קליל ומהנה במיוחד.

הדבר השני הוא ארגזים לאריזת הדברים בבית, הבגדים, החפצים הקטנים וכיו"ב. אנשים רבים נוהגים לרכוש ארגזים מחברת ההובלה, ואף לשלם אקסטרה על כך שיארזו בשבילם. אנחנו כבר החלטנו שחברת הובלה לא תהיה לנו, ואת הקרטונים שלנו אנחנו נשיג בחינם. התחילו לאסוף כבר ביום שבו עלה רעיון ההובלה, ומהר מאוד תגיעו לערימת ארגזים נאה, מהסופר, מהירקן, מהמכולת, ובכלל מכל מיני מקומות. מכירים חברים שעוברים? קחו מהם את הארגזים שלהם.

עוד נקודות למחשבה:

היתרון של מעבר דירה הוא שנאלצים ליצור קשר עם כל ספקי השירות השונים. ספקי האינטרנט, הכבלים, הטלפון וכיו"ב, וכולם מאפשרים לכם לעבור בקלות יחסית. אם אתם כבר איתם על הקו, תתפלאו לגלות כמה השתנה באפשרויות התשלום מאז שנכנסתם כלקוחות.

בסופו של דבר, הרי כבר המתנתם עד לנציג השירות, אז שווה לכם לנצל את ההזדמנות, והרחיבו את השיחה לעבר קבלת הנחות ומבצעים לרגל המעבר. תמיד תוכלו למנף את העובדה שאתם מתפתים לעבור לחברה אחרת, שכן גם ככה אתם כבר עוברים למקום חדש, ולפעמים זה עובד מעולה.

את הפיתרון הזול ביותר למעבר הדירה השארנו לסוף, והוא לא מתאים לכל אחד ובכל מצב. מדובר בפיתרון לדירה שכורה, פיתרון שמתאים לרוב האנשים. רוב מעברי הדירה בישראל ובעולם הם מדירה שכורה לדירה שכורה אחרת, וניתן למכור את הרהיטים הגדולים לשוכר החדש.

יכול להיות שזה נשמע לכם יוצא דופן, אך הדבר נפוץ למדי, ואנו ממליצים לחשוב על זה בחיוב, ולנצל את ההזדמנות לחידוש עוד דברים מעבר לדירה עצמה. כך לא רק תחסכו במעבר, אלא תוכלו להשתמש בכסף שחסכתם וקיבלתם מהמכירה לרכוש ריהוט שמתאים יותר לדירה החדשה, מה שיאפשר לכם כניסה נעימה והתחדשות מלאה, גם בדירה, גם בריהוט, וגם בחיים.