אטרקציות לאירועים - מדריך לבחירת אטרקציה

היום, כבר לא מספיק פשוט לעשות אירוע צריך שהאירוע יהיה אטרקטיבי, ולכן אלפי אנשים שוברים את הראש בחיפוש אחר אטרקציה לאירוע שלהם. לא משנה אם האירוע הוא אירוע עסקי או אירוע משפחתי (כמו בר\בת מצווה), הצורך ב אטרקציות לאירועים גדל משנה לשנה למימדים מפתיעים.

אטרקציה שלא הייתה לאף אחד עדיין...

אחד המניעים בחיפוש אחר אטרקציה טובה הוא הרצון להביא לאירוע שלך את האטרקציה המקורית ביותר. מסתבר שהמרוץ המטורף הזה כולל גם הוצאות בלתי אפשריות, ואנחנו עדיין רק בתחום האטרקציה לאירוע ולא דיברנו בכלל על אוכל, קישוט וריהוט. כל מי שארגן אירוע אי פעם בחייו יודע שהעלות הכוללת שלו תהיה גבוהה בכ 15% (לפחות) ממה שתוכנן בתקציב (בהנחה שיש כזה, אחרת מדובר בהוצאה ללא בקרה), לכן חשוב לחפש פתרון הולם כלכלית בכל תחום גם בתחום האטרקציות.
לחשוב על אטרקציה לאירוע מכיוון אחר
משום מה יצא לאטרקציות למינן שם קצת מטעה. כאילו שהמילה אטרקציה טומנת בחובה משהו שכולו כיף, ותו לא. האמת היא שלא כך הדבר.
אטרקציה (הגדרה מילונית): משיכה, פיתוי, קסם, מוקד משיכה או מקור משיכה. דבר מרתק המושך תשומת לב.
אם כן, אטרקציה היא כל דבר המגרה את המח, ונותן לו להפליג למקומות קסומים. עכשיו תשאלו את עצמכם אם האטרקציות באירועים שאתם השתתפתם בהם ענו על ההגדרה הזו? כנראה שלא ממש. חיפוש קצר באינטרנט יעלה עבורכם מספר אופ' לאטרקציות אירועים אמיתיות, הכוללות בין השאר גם משחקי חשיבה מקסימים ומאתגרים לילדים המתאימים כאטרקציה לבר\בת מצווה או כאטרקציה ליומולדת של הילד. אם האירוע שלכם הוא דווקא מהתחום העסקי תוכלו למצוא סדנאות מנהלים מצוינות, המשלבות הנאה עם למידה. סדנאות כאלו עוזרות בדרך כלל לפתח עבודת צוות ושתוף פעולה בין משתתפי הסדנא וגם עוזרת להם ללמוד דברים חדשים על עצמם.

כנראה שיש אינסוף אטרקציות לאירועים בשוק, אבל אם אתם מחפשים אטרקציה לאירוע עסקי או אטרקציה למסיבת יומולדת ובאמת רוצים להשקיע מחשבה במשתתפי האירוע, כדאי שתפנו לכיוון יותר אתגרי ומעניין מאשר מכונות סוכר וטרמפולינות.

מומלצים - אטרקציות לאירועים:

טיפוס - טיולים מיוחדים: חברה המתמחה בימי כיף וגיבוש לחברות וקבוצות, טיולי ג'יפים בארץ ובחו"ל, טיולי סנפלינג, הפקות אירועים בטבע וטיולים רגליים בשטח.

הגמד הנעלם: אטרקציות לבר / בת מצווה, משחקי חשיבה מקוריים לילדים ומבוגרים לאירועים משפחתיים ועסקיים.

סדנא בכפר: ימי כיף וגיבוש לחברות ועסקים שבירת שיגרה דרך יצירה ואומנות.