כיצד לבחור מתנה מתאימה לתינוק

מתנה לתינוק

אם אין לכם עדיין ילדים ואתם לא מכירים את עולם הפעוטות, משימה של קניית מתנה לתינוק עלולה להיות מאתגרת עבורכם, כי בדרך למתנה המושלמת אתם עלולים ללכת לאיבוד בין מדפי החנויות העמוסים במוצרים שאין לכם מושג למה נועדו. אם אתם נמנים עם קוני מתנות מנוסים ואתם מכירים את הטריקים הקטנים כמו לשאול את המוכרת מה הכי מבוקש או את האמא מה התינוק צריך, המשימה תהיה קלה יותר לביצוע. במידה וחשוב לכם שהמתנה שתביאו תהיה מקורית וגם שימושית, אנו ממליצים לכם לחשוב מחוץ לקופסא ולקנות מוצר שנראה לכם מיוחד. מוצרים אלה בדרך כלל נרכשים רק בתור מתנה ולכן כל הורה לתינוק ישמח לקבל אותם.

פשוט מאוד, תשאלו את האמא

הדרך הטובה ביותר לקנות מתנה לתינוקת או לתינוק היא לשאול את ההורים שלו מה הם צריכים או מה חסר להם. לרוב ההורים הטריים יש היום רשימה של ציוד לתינוק שהם נצמדים אליה כאשר הם מתכוננים ליום הגדול. בכל רשימה כזו יש גם אגף המתנות, שבו מרוכזים כל הפינוקים שההורים לא ירכשו בעצמם אלא יעדיפו לבקש ממי שישאל אותם איזו מתנה הם רוצים לקבל עבור התינוק.

תלכו לחנות שמתמחה בדברים לא שגרתיים

יש היום רשתות ענק למוצרי תינוקות שהכניסה לתוכן דומה לכניסה לסופר לנד של מדפים עמוסים, אינסוף סחורות ויועצי קנייה שישמחו לעזור לכם. לצד אלו קיימות גם לא מעט חנויות למוצרי תינוקות המתמחות בדברים מיוחדים כמו למשל בגדים מבדים אורגניים או מוצרי טקסטיל לחדר המיוצרים בעבודת יד. בחנויות אלה אפשר למצוא מוצרים מקוריים וייחודיים שלא תמצאו ברשתות ענק ומתנות לתינוק שתמצאו בהן יהיו מקוריות ומפנקות במיוחד. אפשרות נוספת היא לרכוש מוצרים לתינוקות באתרי האינטרנט שמתמחים בכך או באתרים שמציעים מוצרים לתינוק המיוצרים בעבודת יד.

בחרו לפי גילו של תינוק 

דרך נוספת לבחור מתנה לתינוק היא על סמך גילו. בכל חנות לדברי תינוקות שתגיעו אליה ישמחו לעזור לכם להבין מהו הצעצוע המושלם לשלב ההתפתחות של התינוק וגם ימליצו לכם על המידה הנכונה של הבגדים. מה שיישאר לכם לעשות הוא לבחור את הצבע של המתנה לפי מינו של הילד ויש לכם ביד מתנה מושלמת שבה התינוק או ההורים שלו יוכלו להשתמש מייד עם קבלתה.

שאלו בחנות לדברי תינוקות מהו הפריט המבוקש ביותר

ההמלצה האחרונה שלנו לבחירת מתנה לתינוק היא להתייעץ בחנות שאליה הגעתם או לשאול הורים אחרים שאתם מכירים מהו המוצר הכי פופולארי והכי נחוץ להורים טריים לתינוק. בכל חנות יציעו לכם כמה אלטרנטיבות בטווחי מחירים שונים וגם כל הורה שתשאלו אותו מהו הפריט הכי חשוב ושימושי, ישמח לספר ולפרט ללא איזה אביזר הם לא יכולים לחיות. אין יועצים טובים יותר מאנשים בעלי ניסיון ואם לכם חסר ניסיון זה על מנת לבחור את המתנה המושלמת, תמיד אפשר להסתמך על ניסיון של אחרים.