סטרימר (מזרים מדיה) מדריך קנייה

סטרימר - מזרימדיה
סטרימר- מזרים מדיה המאפשר לצפות בתכנים מהמחשב בקלות וביעילות, ללא צורך בהורדת תוכנות, הורדת קבצים או אחסונם. לסטרימר תכונות ההופכות אותו למכשיר יעיל שעושה אט אט את דרכו לסלון של כולנו. על מאפייניו של מזרים המדיה ועל הסטרימר המומלץ לרכישה במדריך שלפניכם.

העידן הטכנולוגי לא מפסיק להפתיע ולהציע עוד ועוד מוצרי אלקטרוניקה, גאדג'טים, מוצרי מדיה ומוצרים בטכנולוגיה מתקדמת. השמות הרבים והחידושים הרבים מבלבלים את חלקנו וקשה לנו להבין ולהבחין מה זה מה ומה עדיף על מה. אחד החידושים הבולטים של השנים האחרונות הוא סטרימר- מזרים מדיה. מכשיר שמזרים מידע מהמחשב אל הטלויזיה בקלות וביעילות בזמן אמת. השוק של הסטרימרים צעיר יחסית והמכשיר שהחל להיות משווק רק לאחרונה מתחיל לחדור למודעות הצרכנים בישראל, שלומדים להעריך את תכונותיו הייחודיות הנהדרות.

שידור בזמן אמת - מזרים מדיה
החידוש הגדול שמציע הסטרימר הוא האפשרות להעביר תכנים מהמחשב אל הטלויזיה ישירות ובזמן אמת, ללא צורך להוריד תוכנות, ללא צורך להוריד קבצים ולאחסן אותם ואז לשדר אותם. השידור הוא שידור איכותי, מיידי, בעזרת רשת האינטרנט- אלחוטי או LAN. מזרים מדיה מתחבר לטלויזיה בסלון ואתם יכולים לבחור שישדר כל מה שמוצג במחשב. הסטרימר הוא מכשיר קטן וקומפקטי, מעוצב ויפה, הניתן להפעלה בקלות וביעילות, בשונה מיתר המכשירים המנסים לשלב בין המחשב לטלויזיה. 

איך בוחרים סטרימר?
אחרי שהבנתם את יתרונו העצום של נוכחותו של מזרים מדיה בסלון ביתכם אתם תוהים איזה סטרימר לרכוש. ישנם סטרימרים של כל מיני חברות ומכל מיני סוגים, ואנחנו כאן כדי להסביר לכם כיצד להחליט איזה מזרים מדיה הוא האידיאלי עבורכם.

עניין של עיצוב- עליכם לבחור סטרימר שנראה כפי שאתם רוצים, בהתחשב במטרתו. סטרימר שיונח בסלון ללא תזוזה יוכל להיות גדול ובעל משקל רב, אך כזה שאתם שואפים לקחת אתכם צריך להיות קל, קומפקטי ונוח לנשיאה.


בטיחות- עדיף לבחור במזרים מדיה הכולל כמה מאפיינים שיתרמו להארכת חייו של המכשיר. כך, חשוב שיהיה לסטרימר מערכת קירור איכותית וכי הוא יהיה עשוי מחומרים עמידים ששורדים ולא מתבלים בקלות.

תפעול נוח- חשוב שהפעלת הסטרימר תהיה פשוטה, קלה ויעילה. רצוי שיהיה שלט וגם כפתורים על המכשיר שניתן יהיה להפעילו אם הילד ישליך את השלט לאסלה. כמובן שרצוי גם שיהיו חוברות הפעלה בעברית וממשק בעברית.

עניין של פורמט- חשוב מאד לבחור סטרימר שיודע להתמודד עם כל סוגי הקבצים ויתמוך בפורמטים רבים ומגוונים. סביר כי תיעזרו בסטרימר כדי לשדר בטלויזיה מידעים שונים מהרשת השמורים בפורמטים שונים וסטרימר משוכלל וחכם יאפשר לכם זאת.  בגדול, חשוב לוודא כי הסטרימר יודע לפתוח את כל סוגי הקבצים של וידאו, קבצי אודיו וכן יודע להציג כתוביות בשפות שונות.

איכות תמונה- חשוב מאד לבחור מזרים מדיה בעל תכונות המבטיחות צפייה איכותית ואיכות תמונה גבוהה. כך, חשוב שהסטרימר יתמוך בשידור HD, ושאפר יהיה לשלוט ברמת הניגודיות, הצבעים והבהירות, באופן שיבטיח צפייה איכותית.

פונקציות- מזרימי מדיה שונים מציעים תפקודים שונים. בעינינו התיפקודים החשובים ביותר שצריכים להיות בסטרימר שתבחרו הם: אפשרות לשנות את יחס התמונה, כך שניתן יהיה לצפות הן בסרטי קולנוע והן בסדרות וסרטי טלויזיה; שומר מסך; שליטה בכתוביות; אפשרויות הרצה של התכנים קדימה, אחורה ולפרקים; ושהסטרימר יכיל כונן קשיח פנימי שיכול לאחסן קבצים שאתם מעוניינים שישמרו בו ויהיו זמינים לצפייה תכופות. למי שזה חשוב, ישנם מכשירי מדיה המציעים יכולת להקליט תכנים ולאחסנם במכשיר. 

רכישת מידע: אם אתם קוראים את הכתבה סימן שאתם פועלים נכון ולומדים על מזרימי מדיה בטרם תרכשו אחד. האינטרנט הוא כלי מצוין ללימוד אודות סטרימר. אתם מוזמנים לשוטט באתרי השוואת מחירים, לקרוא ביקורות גולשים, לקרוא מדריכי קנייה, לקרוא חוברות הפעלה, לצפות בתמונות וכך לדעת כל מה שחשוב לדעת בטרם רוכשים מזרים מדיה.

אמצעי זהירות: כמו בכל מכשיר אלקטרוני שאתם רוכשים, גם בעת הרכישה של סטרימר חשוב מאד לבקש הדגמה של אופן הפעלתו עוד בחנות; לוודא שיש תעודת אחריות חתומה ומאושרת; לברר ולבדוק מהן אפשרויות ביטול העסקה, האם ניתן להתחרט על הרכישה, מתי ובמה זה כרוך; ולאחר רכישת המוצר חשוב מאד להקפיד על הפעלתו בהתאם להוראות היצרן כדי לשמור על חייו. 

אולי יעניין אותך גם:
מהי מחשביזיה - באתר של אקשן מוצרי חשמל ואלקטרוניקה.
איך לבחור מסך טלוויזיה – מדריך קנייה.