טיסה ישירה לתאילנד

בחירת טיסה לתאילנד
תאילנד בשנים האחרונות הפכה ליעד הפופולארי ביותר בקרב הישראלים, הן בקרב המבוגרים ובעיקר בקרב הצעירים. מה שהתחיל כטיול הארוך שאחרי הצבא או אחרי הלימודים הפך להיות לטיול שלפני הצבא וצעירים רבים נוהרים לאיים שכבר מזמן לא בתוליים, אבל מרהיבים ביופיים ומדהימים בפינוקם ובקיצור, בהחלט גן עדן עלי אדמות.
למי שיש לו קצת כסף לבזבז יוכל לחיות ברמה גבוהה מאד בתאינלנד, ועד לפני לא הרבה שנים יכל לחיות שם כמו מלך גם מי שהיה ברשותו מעט מאד והגיע מהמערב.

ברוכים הבאים לתאילנד


עם חשיפתה של תאילנד כמוקד תיירותי חם ואטרקטיבי, עלה הביקוש ועלו המחירים. חופשה בתאילנד היום היא עדיין לא יקרה מבחינת המחייה, במיוחד למי שמוכן להתפשר, אבל היא כבר לא זולה כל כך כמו שהייתה בעבר. כרטיס הטיסה לעומת זאת לתאילנד היה יקר תמיד והוא המחסום המרכזי, יחד עם זאת אפילו טיסה ישירה לתאילנד במחיר סביר אפשר עוד למצוא היום, בתנאי שעושים את זה כמו שצריך.

לדעת לחפש נכון
מנעד המחירים של טיסות באופן כללי ובמיוחד כשהדבר נוגע אל טיסה ישירה לתאילנד הוא די רחב ובעוד שהמחיר המינימאלי יעמוד על אלף דולרים ופחות, בהחלט סביר שהמחיר הזול ביותר בשיא העונה יעמוד על למעלה מאלפיים דולרים, כלומר פער של כמעט ארבעת אלפי שקלים שאפשר להרוויח אם מתכננים נכון את החופשה ואת הרכישה של הכרטיס.

באופן כללי, פער המחירים הזה קריטי יותר לאוכלוסיות הצעירות, מטבע הדברים, מצד שני זה גם השלב בחיים שבו קל יותר לתכנן לטווח ארוך. אחרי הכל, במקרה של טיסה ישירה לתאילנד וגם כשמדובר על טיסות קונקשיין לטיימינג יש חשיבות. בעוד שביעדים קרובים יותר הזדמנויות של הדקה התשעים יכולות להעלות מחירים לא רעים בכלל, בכל אשר נוגע ליעדים רחוקים באופן כללי ותאילנד בפרט זוהי דווקא ההיערכות המוקדמת שתשיג לכם את המחירים המשתלמים ביותר.
באופן ככלי, ככל שתזמינו מוקדם יותר טיסה ישירה לתאילנד, כך תוכלו להנות ממחיר נח ומשתלם יותר.

איך ואיפה לרכוש את הכרטיס
סוכני הנסיעות עדיין מבצעים את עבודתם נאמנה והם בהחלט מקור נהדר להזמין דרכו כרטיס טיסה. מי שלא רוצה להתעסק בכלל בהזמנת הכרטיס באופן אישי כדאי לו בהחלט לפנות לסוכן נסיעות שיעשה את העבודה גם בשבילו.

יחד עם זאת, עם המבצעים השונים שיש כיום בחברות התעופה עצמן זה מאד סביר שתמצאו כרטיסי טיסה באופן ישיר מחברת התעופה במחירים נמוכים יותר מאלה של סוכני הנסיעות והתהליך פשוט, מהיר ונח.

מערכות המחשוב כה מתוחכמות היום עד שהזמנת כרטיס טיסה מעולם לא מהיר ונח יותר. בתוך מספר הקלקות בלבד תפתח בפניכם תמונה שלמה של כל האפשרויות בטווח התאריכים שהגדרתם ותוכלו לחפש לכם בקלות ונינוחות את הכרטיס הטיסה המשתלם ביותר.

תהנו!