שירותי הובלות וטיפים למעבר דירה

מעבר דירה בארץ, הוא עסק לא קל לצרכנים, החברות הרבות הקיימות בשוק המציעות שירותי סבלות ומשאיות להעברה, בנוסף לכך ישנן גם חברות חיצוניות המציעות שירותי אריזה, שירותי מנוף, ושרותי ניקיון ופוליש לדירות. מגון הספקים עלול לבלבל את גם הצרכנים המיומנים ביותר.

חיפוש חברת הובלות

כדי לעזור לכם למצוא את הידיים והרגליים במגוון החברות הרבות המציעות שירותי הובלות בכל חלקי הארץ נמליץ על אתר להשוואת מחירי הובלות GetMoving, אתר זה הוא אתר להשוואות מחירים בין ספקי שירותי ההובלות. בהיכנסכם לעמוד הבית של האתר תתבקשו להזין את הכתובת ממנה אתם עוברים, ואת הכתובת אליה אתם עוברים, הקפידו למלא את השדות הדרושים במדויק(כמו קומת הדירה, הימצאותה של מעלית ושירותי מנוף) לאחר שתקליקו על כפתור החיפוש תעברו לדף נחמד וצבעוני, בדף זה תתבקשו להכניס לתוך משאית ההובלות שלכם את החפצים אותם תרצו העביר. החפצים השונים מסודרים בנוחות בקטגוריות שונות מהם תצטרכו לבחור, כמו כן תתבקשו לבחור במספר החדרים שיש לכם, ובמספר הארגזים אותם תעבירו, שימו לב שכל חריגה בארגז נוסף תעלה לכם כסף. הערות למעבירים תוכלו לכתוב בדף זה וגם פריטים שלא מצאתם ברשימות הנמצאות באתר.

לידיעתכם, שירותי מנוף מומלצים למי שדירתו בקומה גבוהה ואין בבניין שלו מעלית, למי שברשותו חפצים שלא יוכלו להיכנס בפתח הדלת אלא בפתח החלון, ולמי שחושש מנזקים לרכושו בעת העברה ידנית.

עובדות מעניינות על שוק ההובלות בישראל

משקי בית עוברים דירה בשנה אחת בישראל. ביום עסקים בודד עוברים דירה כ1000 משקי בית בממוצע, והעונות בהם אנשים רבים מעדיפים לעבור דירה הן עונת הקיץ ועונת הסתיו. סטודנטים רבים מזמינים הובלות בחודשי הקיץ המאוחרים מה שגורם לביקוש רב של חברות המציעות שירותי הובלות שונים, כך למשל הביקוש לחברות הובלות בחיפה עולה בחודשים אוגוסט ספטמבר בשל המוסדות האקדמיים הרבים בעיר. סיבה טובה נוספת בה אפשר לתרץ את מעבר הדירה בחודשי הקיץ והסתיו היא העובדה שהתחלה חדשה במקום חדש, נוחה יותר כשהיא מתקיימת בתחילת השנה של הלימודים בבתי הספר, התיכונים, מוסדות הלימוד האקדמיים ותחילת השנה העברית.  
לטיפים נוספים מול חברת ההובלה - לחצו כאן.