בשמים מומלצים לנשים - חורף 2014

ריחות הם חלק בלתי נפרד ממי שאנחנו. אנחנו נמשכים לריחות, זוכרים ריחות ומגיבים אליהם מאד. לכל אדם יש את הריח הטבעי שלו ויש לו את האפשרות להעשיר אותו גם בניחוחות אחרים. אנחנו אוהבים להתבשם ולדעת שאנחנו מריחים מעולה בדיוק באותה מידה שאנחנו אוהבים לחוש ניחוחות מהפנטים של אנשים מעניינים אשר נמצאים בקרבתינו.

לרובינו יש את הריחות המועדפים עלינו. אלה הם הריחות שמיטיבים איתנו, ריחות שקיבלנו עליהם אין סוף מחמאות בעבר וריחות שאחנו מרגישים בנינוחות איתם. אלה הריחות שמלווים אותנו מדי שנה ואנחנו לא נחליף אותם בעד שום הון שבעולם. עם זאת, בכל עת יוצאים ריחות חדשים אל השוק ואי אפשר להתעלם מכך. לעיתים קרובות מדובר על ריחות משגעים, מפתיעים ומרגשים במיוחד מה שהופך אותם למפתים גם אם קולקציות הבישום שלנו כבר סגורה ומוגמרת. מה שמוביל לכך שלאישה הממוצעת יש את הריחות הקבועים שלה, אותם תמיד ניתן יהיה למצוא על השידה בכל רגע נתון. אליהם מצטרפים מפעם לפעם ריחות חדשים שמגוונים ומחדשים קצת את האווירה. באופן הזה נעשה שילוב בין סוגי הריחות השונים שמאפשר להנות מכל העולמות.

בתוך רשימת הבשמים המומלצים תמיד נוכל למצוא קלאסיקות כמו למשל היפנוטיק, אימפוריו של ג'ורג'יו ארמני, שאנל, כריסטיאן דיור וריחות נוספים. במקביל ניתן למצוא גם בשמים חדשים כמו למשל בושם בריטני ספירס, החדש של קנזו- Flower in the air, החדש של סוורובסקי ועוד.

בשמי יוניקסק

לצד רשימת הבשמים המובילים הקלאסיים, בשנים האחרונות נכנסה לעולם הבישום קטגוריה נוספת. קטגוריה זו מתייחסת לבשמי יוניסקס, ריחות המתאימים הן לגבר והן לאשה. בדרך כלל מדובר על ריחות קלילים ואף חמצמצים מעט והם מתאימים בעיקר לתקופת האביב והקיץ. ריחות היוניסקס הם ריחות בעלי פופלאריות רבה ואנשים אוהבים אותם. דווקא בגלל היכולת שלהם להתאים לכל אחד, הם מקבלים גוף ייחודי אצל כל אדם ואדם. בשמי יוניסקס רבים בהחלט נכנסים לרשימת הבשמים המומלצים לשנת 2014, ביניהם ריחות כמו קוד לונה של ארמני.

היכן הכי משתלם לרכוש בשמים?

בין אם אתם מחפשים בוסם בריטני ספירס ובין אם אתם מחפשים את שאנל מספר 5, ללא עוררין המקום הטוב ביותר עבורכם לרכוש בשמים הוא דרך הרשת. כמובן שכדאי להכיר תחילה את הריח, אך גם זה לא מחייב.

רשת האינטרנט מציגה מחירים חסרי תחרות וללא ספק תוכלו למצוא את הבשמים האהובים שלכם במחירים שהם נמוכים יותר אף ממחירי החיסול ברשתות הפארם השונות.

אם אתם לא מכירים את כל הריחות ומתחשק לכם להתחדש בבושם חדש, או שמדובר על מתנה ואתם לא בטוחים ברמת ההתאמה, כדאי שתדעו שישנם קריטריונים שונים שמציגים מבחן די התאמה מהימן. הקריטריונים הללו מוצאים התאמה בין סוגי ריחות לבין סוג האשה או הגבר. כך שתוכלו לרכוש בושם גם בלי להכיר את הריח שלו.

אולי יעניין אותך - הצעות למתנות מקוריות - לחץ כאן