הקסם של צפון תאילנד

נוף של צפון תאילנד
שמורות טבע מרהיבות, פארקים לאומיים רחבי ידיים, חוות פילים, מסלולי רפטינג, מקדשים עתיקים, מסלולי טיול בתוך ג'ונגלים ומלונות מפנקים לאורך כל הדרך, כל אלו ועוד ממתינים גם לכם בצפון הקסום וההררי של תאילנד. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימת אטרקציות מלהיבות באזור.

אטרקציות תיירותיות באזור צ'אנג מאי 


צ'אנג מאי היא העיר השנייה בגודלה בתאילנד והעיר החשובה ביותר בחלקה הצפוני של המדינה. העיר ממוקמת על גדות נהר ה-פינג, והיא נחשבת לאחד ממוקדי התיירות הפופולאריים ביותר בכל אזור צפון תאילנד. בין יתר האטרקציות התיירותיות הממתינות לכם בצ'אנג מאי תמצאו את :


  • מקדש WAT PHRA- אחד מהמקדשים החשובים ביותר בתאילנד. המקדש ממוקם על פסגת הר, כאשר ההגעה אליו מתאפשרת לאחר נסיעה בת 40 דקות במעלה ההר וטיפוס רגלי לאורך כ-300 מדרגות. משטח המקדש תוכלו ליהנות מנוף מרהיב הצופה על כל העמק הירוק של בו ממוקמת העיר.
  • חוות הפילים ב-מה סאה- חוות פילים תיירותיות הממוקמת באזור המכונה: מה סאה הנמצא בסמוך לצ'אנג מאי. בחוות הפילים ניתן לצאת לטיול על גבי פילים וליהנות ממופע פילים.
חוות הפילים ב-מה סאה


  • חוות הסחלבים של מה סאה- באזור מה סאה תוכלו התרשם גם מחוות סחלבים הכוללת בתוכה מגוון עצום של פרחי הסחלב המרהיב ביופיו. המקום מכונה גם עמק הפרפרים בשל כמות הפרפרים הטרופיים הנמצאים בו.

סחלבים בתאילנד

  • דוי סופט פוי- הפארק הלאומי: הפארק הלאומי ממוקם במרחק של כ-15 קילומטר ממרכז צ'אנג מאי. שטח הפארק משתרע על פני כ260 קמ"ר, והוא כולל בתוכו פסגות נוף מרהיבות, יערות עבותים ומגוון עצום של בעלי כנף.
  • העיירה פאי- עיירה אותנטית הממוקמת במרחק של כשלוש שעות נסיעה מצ'אנג מאי. עיירה זו מאפשרת לכם ליהנות גם מחוויה אותנטית בכל הנוגע לאופן בו תושבי העיירה חיים את חייהם, וגם ליהנות ממרחבי טבע קסומים העוטפים את העיירה וכוללים בין היתר: מעיינות חמים, מסלול טיולי רכיבה על פילים, שייט רפטינג בנהר פאי החוצה את האזור, מערות נטיפים ועוד.
מלון בפאי

  • דוי אינתנון- הפארק הלאומי: פארק לאומי נוסף הממקום במרחק של כחצי שעת נסיעה ממרכז צ'אנג מאי. הפארק ממוקם על גבי ההר הגבוה ביותר בתאילנד (הפארק נושא את שם ההר), המתנשא לגובה של יותר מ-2,500 מטרים מעל פני הים. בשטח הפארק הלאומי תוכלו להתרשם ממפלים מרהיבים, מאות סוגים של ציפורים, שטח מיוער, כפרים קטנים ומערת נטיפים מרהיבה.
  • שוק לילה- מדי ערב פועל במרכז צ'אנג מאי שוק תיירותי תוסס וצבעוני המאפשר לכם לרכוש יצירות אומנות תאילנדית המיוצרות בעבודת יד, פריטי אופנה ממיטב תעשיית הזיופים המקומית, מזכרות ועוד. כמו כן, השוק כולל בתוכו עשרות דוכני מזון המאפשרים לכם להכיר מקרוב את הטעם המופלא של האוכל התאילנדי המסורתי והאמיתי! 


כעת, כל שנותר הוא להזמין כרטיס טיסה וליהנות מכל האטרקציות הקיימות בבואכם לחלקה הצפוני של תאילנד.