הפארקים שחובה להכיר לקראת החורף

היתרון הגדול של פארקים שונים ברחבי אירופה הוא שניתן לבלות בהם בקלות גם במהלך החורף. חושבים על טיול משפחתי או מתכננים חופשה עם החברים? הנה הפארקים שחובה להכיר

יעדים תיירותיים באירופה ערוכים היטב לתקופת החורף. בניגוד למדינות עם מזג אוויר ים תיכוני כמו ישראל, כמעט בכל מקום באירופה ניתן לבלות ללא תלות בתנאי האקלים. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא הפארקים שמפוזרים ברחבי היבשת. אפשר להגיע לפארקים לבד ובמהלך טיול משפחות, עם הילדים והחברים או במסגרת סוף שבוע רומנטי. בכל פארק ענק תמצאו הופעות, אטרקציות ומגוון רחב של חוויות בלתי נשכחות. רצוי לפנות לבילוי בפארק יום שלם ולא לשכוח לקבוע מראש לוח זמנים. בנוסף, מומלץ לשלב את הביקור בפארקים עם נסיעה קצרה מחוץ לעיר כדי למצות עד תום כל רגע בחופשה.

הולנד: פארק אפטלינג

הפארק ההולנדי אפטלינג נמצא במרחק של 100 ק"מ בלבד מאמסטרדם ובשנת 1992 הוא זכה בתואר הפארק הטוב בעולם. אפטלינג משתרע על שטח של 10 דונם, הוא מוקף בירוק גם בעיצומו של החורף והעיצוב שלו מבוסס על אגדות ילדים.
בביקור הראשון בפארק תוכלו לזהות בקלות את עולמם של סינדרלה, שלגייה ושבעת הגמדים והיפיפייה הנרדמת. כדי להגיע לפארק תוכלו להזמין טיסות לאמסטדרם במחירים נוחים בתקופת החורף, או לחכות לחוויה מושלמת עם המשפחה במהלך עונות המעבר.


גרמניה: אירופה פארק

אם נמאס לכם מיורודיסני אבל אתם עדיין רוצים לבלות בפארק גדול, אירופה פארק הוא הפתרון עבורכם. הפארק ממוקם במערב גרמניה ואפשר להגיע אליו בקלות עם רכב שכור. הוא מסוגל להכיל עד 50 אלף מבקרים ביום, אבל לא תשתעממו גם אם תעמדו בתור.

בפארק אירופה יש 12 רכבות הרים, 100 אטרקציות שונות ויער מכושף עם טירה רדופה. הייחודיות של הפארק באה לידי ביטוי בכך שכל איזור נקרא על שם  מדינה אחרת באירופה. בעיר רוסט שליד הפארק תוכלו למצוא מלונות ידידותיים ובאיזורים הקרובים יחכו לכם גם מסעדות, פיצריות ובתי קפה.

בריטניה: לגולנד

ישראלים שחוששים להגיע לממלכה הבריטית בגלל החורף הסוער יכולים להקדיש את החופשה הבאה לפארק לגולנד. הפארק נמצא בווינדזור והוא מותאם לכל הגילאים. הפארק בנוי כולו מלבני לגו, הוא מחולק ל-11 עולמות ויש בו ספינת פיראטים, ממלכת ויקינגים וארץ אבירים צבעונית. הפארק אמנם קטן ביחס לפארקים אחרים באירופה ובארצות הברית, אך הוא מבטיח חוויה מיוחדת גם למבוגרים מנוסים.

עם זאת, שימו לב לשעות הפתיחה של הפארקים השונים בימי החורף. תוכלו לברר על שעות הפתיחה באתרי האינטרנט הרשמיים של הפארקים ולקבל המלצות מחברים שכבר ביקרו בהם. הגיעו לפארקים עם ביגוד חם והביאו איתכם גם בגדים להחלפה. כל הפארקים נגישים עבור בעלי מוגבלויות ונוחים מאוד להורים עם עגלות תינוק.