דווקא בחורף - זה הזמן לחופשה זוגית בלי הילדים

סנטרל פארק בניו יורק
חופשה זוגית בלי הילדים יכולה לרענן את השגרה ולהכניס עניין מחודש למערכת היחסים. אם אתם מתלבטים מתי לעשות את זה, כדאי שתכירו את היתרונות של החורף

כל זוג צריך מדי פעם הפסקה מהשגרה ולכן השאלה היחידה היא מה הזמן הנכון לעשות את זה. טווח האפשרויות קטן מכפי שנהוג לחשוב, כי תמיד יש מגוון רחב של שיקולים אליהם ההורים צריכים להתייחס. מי שרוצה לצאת לחופשה זוגית בלי הילדים כמעט ולא יכול לעשות את זה בחודשי הקיץ, בחופשים או בתקופות העמוסות של העבודה. הפתרון הטוב ביותר הוא לצאת לחופשה זוגית בלי הילדים דווקא בחורף.

יש הרבה סיבות שמוכיחות מדוע כדאי לנצל את החורף הקרוב לחופשה זוגית ואינטימית. ראשית, חופשה מן הסוג הזה מסייעת לרענן את השגרה. היא חשובה לכל מערכת יחסים וניתן להשתמש בה כדי להכניס עניין מחודש. חופשה בלי הילדים מאפשרת לבני זוג לבלות זמן איכות ולצבור חוויות משותפות. שנית, בתקופת החורף הילדים נמצאים בבית הספר. קל יותר למצוא סידורי בייביסיטינג עבורם, אפשר לגייס את הסבא והסבתא לכמה ימים ולגיטימי גם לבקש עזרה מחברים.


חוסכים בהוצאות בלי לוותר על חוויות

גם השיקול הכלכלי עולה בקנה אחד עם הצורך של בני זוג בחופשה בלי הילדים. בתקופת החורף מחירי הטיסות יורדים בצורה משמעותית, אך האטרקטיביות של היעדים הפופולאריים לא נפגעת. אפשר לדוגמא להזמין טיסות לניו יורק בחודשים נובמבר-דצמבר כדי לחגוג את חג המולד עם האמריקאים, או לטוס לחוף המערבי בינואר-פברואר וליהנות ממזג האוויר המדהים של קליפורניה. באירופה ערוכים היטב לחורף וסביר להניח שהחופשה הזוגית לא תיפגע בגלל כמה ימים של גשם או אפילו שלג.

החיסכון בהוצאות משמעותי עבור הורים לילדים והוא עשוי להטות לחלוטין את הכף. בעוד חופשה בקיץ ועם הילדים דורשת תקציב של עשרות אלפי שקלים לפחות, בחורף ניתן לבלות באירופה ובארצות הברית בהוצאות מינימאליות בלבד. בנוסף, קל יותר לקבל חופש מהעבודה בתקופת החורף בגלל שרוב האנשים בוחרים לחכות לקיץ. מי שמנצל את חלון ההזדמנויות של החורף נהנה מכל העולמות וחוזר לשגרה עם אנרגיות חיוביות מאי פעם.


כך תבחרו יעד לחופשה זוגית

החלטתם על חופשה זוגית וקבעתם תאריך כבר בחורף הקרוב? מצוין. כעת הגיע הזמן להיכנס לעובי הקורה, לבדוק מה יש לכל יעד להציע ולהתייעץ גם עם חברים ובני משפחה. אפשר להשתמש במידע המופיע באתרי אינטרנט ולתכנן את החופשה סביב מופע מרכזי, הצגה או תערוכה במוזיאון. תנו לעצמכם להתפנק והציבו את הזוגיות בראש סדר העדיפויות.

חופשה זוגית בלי הילדים היא לא פריבילגיה, אלא חלק בלתי נפרד מתא משפחתי תקין. פרגנו לעצמכם בחופשה קצרה בחורף ותגלו שמדובר על משימה הרבה יותר קלה ממה שחשבתם.