כיצד לבחור וטרינר חירום

וטרינר לשעת חירום
גידול חיית מחמד ללא ספק מביאה אושר ואור לבית ואצל חלקם חיית המחמד היא ממש כמו בן משפחה לכל דבר. חלק נכבד מגידול בעל חיים, הוא לדאוג לכל צרכיו אם זה לבריאותו או לתזונתו. את בעלי החיים, מומלץ לקחת כל תקופה מסוימת לבדיקה שגרתית אצל וטרינר, על מנת לוודא כי חיית המחמד שלכם קיבלה את החיסונים בזמן וגם בכדי לבדוק שהכל תקין ומתפקד כראוי. בעלי חיים הם ממש כמו ילדים קטנים ולעיתים הם נזקקים לשירותי חירום גם בשעות וימים שאינם שגרתיים.


אז מה עושים במקרה חירום?

כיום כמעט בכל עיר, ניתן לראות מרפאות וטרינריות המציעות שירות של וטרינר תורן למטרות אלו. ישנם מרפאות אשר מציעות תכניות מנויים הכוללות את כל השירותים תחת קורת גג, כמו למשל חבילה ובה כלולים חיסונים אותם זקוקים לעבור בעלי החיים וגם ביקורים בשעת חירום אצל וטרינר חירום. לרוב ישנו תורן שעובד במרפאות אלו גם בלילות ובסופי שבוע, כך במידה וישנו חשש כל שהוא או צורך ברפואת חירום, תוכלו לגשת למרפאה בכל זמן.

כיצד בוחרים וטרינר מקצועי?

בערים רבות ניתן לראות מספר רב של וטרינרים הנותנים שירותי חיסונים, בדיקות וכל שירות אחר לחיות מחמד. אם אתם מעוניינים למצוא וטרינר מקצועי ומיומן, עליכם לדעת כי מדובר בבעל מקצוע לו תזדקקו רבות, לכן יש להקפיד על פרמטרים מסוימים:

  • ניסיון הוטרינר – ניסיון הוא חלק בלתי נפרד מבחירת הוטרינר, שהרי וודאי לא תרצו להפקיד את חיית המחמד היקרה לכם מכל בידי רופא ללא ניסיון רב בתחום. לכן, טרם הבחירה וודאו כי מדובר בוטרינר מקצוען שאוהב ומסור לעבודתו ובעל ניסיון רב בתחום.

  • האם הוא נותן שירותי חירום 24/7? שירותי חירום יכולים לקרות כל הזמן ובכל שעה, לכן טרם בחירת הויטרנר שילווה אתכם תקופה ארוכה, וודאו כי מדובר במרפאה המעניקה שירות 24/7 למקרי חירום וגם בסופי שבוע וחגים.
     
  • המלצות ממכרים וחברים – אומרים ש- "אין חכם כבעל ניסיון". לכן, כאשר בוחרים בעל מקצוע בכל תחום, תמיד כדאי להיעזר במקרים או ממליצים שהשתמשו בעבר או גם כיום בשירותיו של אותו וטרינר והם אכן מרוצים ממקצועיות, ניסיונו ומרגישותו לתחום.

  • כימיה – כימיה היא חלק חשוב ביותר במיוחד כאשר מדובר על רופא המטפל בחיית המחמד האהובה עליכם, מומלץ להגיע למרפאה מבעוד מועד עם חיית המחמד ולראות אם יש לכם כימיה עם אותו וטרינר, שכאשר תזדקקו לשירות מסוים, תוכלו להיות בטוחים כי אתם בידיים הטובות ביותר.